du kan göra mig lycklig , men du får mig bara att gråta

sitter här med jolinn och vi sitter vid en varsin dator (: jag och emilia va ju i dag sen drog vi till jolinn , sedan åkte vi och bada hos jolinns mormor i mosås. men det va väldigt kallt ;) haha , men sen va vi en stund till och sen drog jag och jolinn hem till mig , vi ska såklart sova över hos mig. emilia kunde inte sova över med oss :( men hon fyller ju i morgon :D gör ett inlägg senare om det. men iaf har inte så mycket er att säga , kanske ska läga ut lite bilder från stockholm ? men nu får ni några andra bilder (:
hoppas ni haft en bra dag , pussar


min söta vän emilia<3<3



söta jolinn<3<3









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0