never say never

hejsan alla sötnosar , kom hem i dag och det va väldigt skönt :D
sen längtar jag grymt mycket till på måndag för då drar jag,emma,emilia och amanda till jolinn på vinön!
ska bli grymt kul och jag saknar dom allihopa. först en orm på trädgården , sen en råtta inomhus och sen en fladdermus på övervåningen så ville verkligen hem ;)
hah , men nu sitter jag och kollar på lite bloggar och sen tänkte jag ha en frågestund , tänkte fixa på lördag eller söndag :)
sen ska jag snart lägga upp mer biilder från stugan och sen kanske från grönan på erik amarillo ?
men iaf hoppas ni har haft det bra medans jag har varit borta ;)





ha det bra , pussi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0