nu och föralltid

hejsan (: vet att jag suger på att blogga men i går var det först skola , sen va jag med emilia en snabbis , sen i väg till ridningen med henne , sen vidare hem och till sist i väg till handbollen. och så kommer mina torsdagar fram över att se ut! i dag var det iaf skola i gen .... sedan åkte jag , mamma och totte runt till olika ställen , men bland annat marieberg ! skulle hämta min underbara mobil (eller?) som nu är vattenskadad och osv . iaf kommer nog aldrig få tillbaka min mobil :( men om en vecka är det klassresa , riktigt niice :D men nu är jag as trött och det är fint väder så kanske lägger mig i sängen och kollar på glee , orkar inget annat ! ha det bra ♥ ( bilder från vad jag köpte kanske kommer sen , får se om jag orkar :P )
gamal bild , puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0