facebook sak

moa thörnblad: jättefin och snäll tjej som jag gick på samma dagis som
vincent burre asplund: känner inte så bra men snäll och söt
wilma karlefeldt kanestad: tjej på min skola som är snäll?
oscar mathiesen: min brorsas kompis men säkert snäll
fanny hallafors: söt tjej
miranda bengtsson: känner inte men verkar snäll
paulina julia lindström: jättefin
caroline ericsson: min finaste kusin som är saknad till tusen
adna karadza: tjej som går i min brorsas klass , fin och snäll oxå
emil lindlöf: söt och snäll
mizel eriksson: känner inte men söt och verkar jättesnäll
annsofie linderoth: jättesnäll och supersöt tjej som jag saknar , fast vi snackar inte så mycket längre
linneá johansson: känner tyvärr inte , men söt och säkert snäll
lisa garp: min underbara bästavän som är saknad till tusen
skulle egentligen vara 10 men gjorde på dom som gillade :P


Kommentarer
Postat av: Annsofie Linderoth

desamma gumman! vi måste prata mera och träffas snart, saknar dig! och jag älskar dig världens bästa<3<3<3<3

2011-12-22 @ 22:59:23
URL: http://annsofiiih.devote.se
Postat av: Miranda

Dsm!:)<3

2011-12-24 @ 23:25:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0