svar på frågestunden

1.cha cha jag ska fråga om du gillar simon svensson?
sv: klart jag gillar simon , men bara som vän :)

2.vems bloggar läser du och länka dem ?
sv:läser jättemånga bloggar så orkar inte länka dom , men mina vänners och massa mer.

3.gillar du nån i så fall vem ?
sv:tänker inte skriva det här ;)

4.Dina bästisar/ NÄRMSTA VÄNNER ?
sv:har flera!

5.Gillar du mig ?
sv: klart jag gillar dig isabelle<3

6.vem gillar du??
sv: som sagt , tänker inte skriva det här ;)

7.tycker du julen ska vara vit?
sv:ja , varför inte ?

8.sämsta du vet?
sv: vänner som sviker , ljuger, snackar skit och sånt.

9.bästa du vet?
sv: mina vänner,att spela handboll och rida.

10.gillar du glass?
sv: ja

11. vilken skola går du på?
gillar du glass?
sv: mariebergsskolan

12.favorit outfit?
sv: har ingen

13.drömkille?
sv: ingen aning:o

14.favoritmat?
sv: pannkakor, köttbullar och makaroner

15.favoritfärg?
sv:rosa och turkos

16.favoritdjur?
sv:häst,katt och hund

17.gillar du mig mer än som vän?
sv: eftersom du skrev med anonytm kan jag ju inte svara på den.

18.är du kär nu?
sv: ja

19.vem va du senast kär i?
sv: vill ni veta , fråga mig på fb typ. om ni har mig när ofc

20.är du singel?
sv:haha

21.snyggaste killen?
sv: måste nog vara justin bieber

22.vad är det bästa du vet?
sv:mina vänner,handbolls laget,spela handboll och rida.

23.gillar du tomater?
sv: haha ja

24.vad hände med din pappa?:/
sv: inget jag tänker skriva här.

25.favoritfärg?
sv: som sagt , rosa och turkos

26.1 bästavän?
sv:kan inte välja en

27.2 bästavänner?
sv: om jag tar i klassen blire emilia.c och emilia.w

28.3 bästavänner?
sv: i klassen. emilia.c,emilia.w och jolly

29.snyggaste 00:an?
sv:fredrik rolfsson

svar snabbt , jo jag vet men aa..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0