baby it's the truth

haha , tagen av min bror eller nån i spanien ;D
ville bara säga att innan man tar andras bilder eller nåt sånt så kan man ju fråga ?
hej förresten ;D
just nu sitter jag och lyssnar på musik , tänkte börja med dagens låt ?
vad sägs om det ?;)
hihi , men i allafall är väldigt sugen på att åka till marieberg eller nåt men min mamma kan inte följa med eftersom Messi rivit henne och hon åkte in till sjukhuset , men det bara värrre så kanske inte hon kan följa med , eller det är ganska självklart men aa får se nån dag blir det väl?:)
hoppas alla får en bra kväll , puss

Kommentarer
Postat av: amanda

jag hade glömt att du hade fått en katt! är det roligt???<3

2011-07-05 @ 14:25:11
Postat av: josefine the king

haha , ja detär det :D<3

2011-07-05 @ 15:43:54
URL: http://jossanalpvik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0