har glömt några ...

dag 9-det här vill jag ha
objektiv till kameran




dag 10-favoritmat
makaroner och köttbullar helt klart :*



dag 11-det här hade jag på mig i dag

orkar inte ta nån bild men just nu sitter jag bara i en stor tröja :d



dag 12-mina syskon



min bror , älskar han mer än något annat och han betyder allt för mig !
sen har jag två "låtsas syskon" Elin och Fredrik :)

dag 13-min favoritlåt

http://grooveshark.com/#/playlist/Josefinealpvik+1s+Playlist+/55700134

där har ni dom flesta låtarna jag brukar lyssna på




dag 14-mina drömmar

ska jag va ärlig har jag ingen aning



dag 15-något jag inte längtar till



skolan börjar ..




dag 16-mitt senaste köp








dag 17-fem saker jag verkligen hatar

  1. folk som ljuger och tror att dom är bäst
  2. fiskar!
  3. omogna killar
  4. när man inte kan sova
  5. spotify!!



sparar dom andra till nån annan dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0