ILOVEYOU!

hejsan , i dag var jag ju med emilia i gen :D
först drog jag till emilia på morgonen och fter en stund åkte vi till marieberg , köpte ett jätte snyggt typ örhänge
sen drog vi hem till mig och badade , sedan kollade vi på wallander och sen badade vi  gen :D
men nu sitter vi  hos emilia och hon ska snart äta tror jag :p
men i morgon åker hon till öland i typ en vecka :'(
bilder från min mobil kommer när jag kommer hem, om jag orkar men ni kan få se en bild på örhänget jag köpte.





det fast på emilias öra dårå ;D
men hoppas ni haft en bra dag , puss&kram



Kommentarer
Postat av: Anonym

Köpt ?

2011-07-10 @ 22:33:07
Postat av: En som undrar

Hej, är du kristen?? örhenget är ju ett kors!

2011-07-11 @ 13:03:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0