It hurts when something beautiful ends before it starts

Tio saker om ditt liv
Har du nånsin varit kär? - jarå
Tror du på kärlek? - klart ?
Har du gjort något inom kärleken som du verkligen ångrar? - jao
Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? - nja
Har du någon gång krossat någon annans hjärta? - fråga inte mig?
Har du nånsin blivit kär i din bästa vän? - neej
Har du nånsin tyckt om någon utan att tala om de för honom? - jaa
Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? - nje
Har du nånsin haft en hemlig beundrare? - haha ingen aning :$
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - nje jag vet inte :o

Tio saker
Kärlek eller pengar? - kärlek<3
Vin eller öl? - inget ?:s
Dag eller natt? - båda
One night stand eller förhållande? - förhållande.
Tv eller internet? - internet ofc
Pepsi eller cola? - pepsi
Vild fest eller romantisk hemmakväll ? - beror på ;D
Färgfoto eller svartvita? - färgfoto tror jag 
Telefonkontakt eller face to face? - beror helt på
Bilddagboken eller facebook? - facebook klart 


Nio har du någonsin
Har du nånsin blivet upptäckt när du smitit ut? - nej , inte för jag försökt men ..
Har du nånsin viljat ta livet av dig?..
Har du nånsin gjort något du ångrar? - jadå
Har du hoppat bungy jump? - nejj
Har du nånsin varit med i en olycka? - nej , tror jag inte :o
Har du nånsin ätit en hel tårta? - usch , hatar tårtor :$
Har du nånsin önskat att någon ska göra sig riktigt illa? - nej , det tror jag inte ..

Har du nånsin gått på bio ensam? - nej , vem gör det ?:o
Har du nånsin tyckt att världen suger? - jao

Tio  K ä n s l o r
Saknar du någon just nu? - ja , många
Är du glad? - nja
Är du fundersam? - nej 
Är du uttråkad? - ja , eller sådär
Är du tysk? -  nej
Är du italienare? - nej
Är du finsk? -en fjärdedel faktiskt 
Är dina föräldrar fortfarande gifta? - dom har aldrig varit 
Gillar du någon just nu? - kanske det

Om dig:
Hur mycket är klockan just nu? - 22.46
Namn? - Josefine Eva Alpvik "Öhberg"
Hur många barn vill du ha? - typ två
Vill du gifta dig? .inte nu iaf
Rullar du spaghettin eller skär du den? - gör väl det jag känner för ?:)
Har du ätit sushi? - nej , usch ..
Favoritglass? - vet inte ?
Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet? - haha har ingen aning
Humör? - trött 

Fyra Grejjor
Har du någonsin blivit jagad av polisen? - nej.
Har du en hund? - har inte nu men haft

Sover du helst själv eller med någon? - beror på ..

Tror du på spöken? - hahahaha , nej


S k u l l e:
Skulle du vilja vara längre? - nej , i såfall kortare
Skulle du vilja dricka dig full nu? -nej verkligen inte ? 


Kan:
Kan du röra på öronen? - nej
Kan du slicka dig på näsan? - nej
Kan du kolla i kors med ögonen? - jarå
Kan dina föräldrar lita på dig? - jadå
Kan du låta bli att prata på 4 timmar? - beror helt på vilket humör jag e på ;)
Kan du va på en fest utan att dricka?- klart
Kan du tänka att pierca dig i naveln? - JA!
Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? - beror väl på vilken affär det är

Har:
Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? - ja..
Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? - jaoo
Har du syskon? - yyes
Har du någonsin haft sex med någon? - nej
Har dina föräldrar ljugit för dig? - tror det 
Har du varit full den här månaden? - nepp
Har du redan tröttnat på dom här frågorna? - jaa , men vad gör man när man har tråkigt ?
Har du borstat tänderna den senaste timmen? - nej
Har du pussat någon som är fyra år äldre? - nej det tror jag inte 
Har du haft sex med någon som är tre år äldre? - nej
Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? - nej
Har du ljugit på någon fråga än då? - tror nt det

Vem:
Vem älskar du? - famlij , vänner och Mezzi ofc
Vem är den bästa artisten/gruppen? - flera
Vem pratade du senast i telefon med? eftersom min mobil är typ trasig så pratar jag aldrig i telefon , men det var väl mormor tror jag 
Vem är snällast i världen? - nån
Vem vill du prata med? - emilia , saknar henne :(
Vem sov du senast med? - Mezzi:D
Vem vet allt om dig? - ingen
Vem hatar du mest? - tänker jag inte säga här

Vem kan berätta allt för dig? - dom som vill ? ;)

 

 

 

 


LIIIIIIIIV


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0