2. Beskriv 5 av dina närmaste vänner.

1.Emilia Carlqvist , min ängel på jorden! vi har bråkat mycket , men det löser sig alltid och jag verkligen älskar dig. Du är som en syster till mig och jag vill aldrig förlora dig , du och jag livet ut :D Jag vet att du alltid finns där och jag kan säga allt till dig , och vi har sjukt kul tillsammans , men jag älskar dig och glöm inte det !<3


2.Emilia Wikström, vart ska jag börja ? Lärde känná varandra för inte så längesen och du är min bästavän som alltid finns där. I fall det är nåt vet jag att du alltid finns och jag kan snacka med dig ! Du är så himla underbar och rolig . Du och jag föralltid , jag älskar dig stort syster min , kom i håg det <3

3.Amanda Bergman , vi har kännt varandra ett tag och du är jättesnäll ! Vi har ganska många minnen tillsammans , men vill att du ska börja på handboll i gen för det va då vi brukade va som mest. Vi har också  bråkat mycket , men det löser sig alltid ! Jag älskar dig <3

4.Christoffer Alpvik , världens bästa bror ! Kan inte förklara dig med ord , du är den som betyder mest för mig och så har det alltid varit ! Vi kanske bråkar som alla syskon gör , men vilka syskon bråkar liksom inte ? Och när du inte är hemma känns det tomt och just nu saknar jag dig något enormt ! Jag älskar dig bästa :*

5. Kunde inte välja mellan Isabella Mannbrink och Jolinn Larsson för båda är jag ganska mycket med  i skolan och så!

puss&kram

Kommentarer
Postat av: izzy

va jag och jolinn!!

2011-06-22 @ 08:20:04
Postat av: jolinn<3

vadå jag och jolinn?

2011-06-22 @ 08:47:58
URL: http://jolinnlarsson.blogg.se/
Postat av: alpvik josefine

what?:o

2011-06-22 @ 12:51:32
URL: http://jossanalpvik.blogg.se/
Postat av: izzy

skulle du välja mellan MIG och jolinn och du väljer jag vill veta

2011-06-22 @ 16:06:55
Postat av: alpvik josefine

jag skrev ju att jag inte kunde välja mellan er två?:o

2011-06-22 @ 16:08:02
URL: http://jossanalpvik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0