liiv , jao

Namn: Josefine Alpvik
Piercingar: öronen
Tatueringar: ingen :)
Längd: 159 cm 
Skostorlek: 36,37
Hårfärg: ljusbrun typ
Är du kär i någon: kanske kanske inte
Önskar du att du bodde någon annanstans: när det är så himla kallt , ja 
Tänker du på självmord: nej
Tycker andra att du är attraktiv: fråga inte mig ?:o
Dricker du alkohol: nej :o
Använder du droger: nej
Röker du: neej!
Vilket shampoo använder du: nåt , jag vet inte :s
Vad är du rädd för: typ kryp
Gillar du Berg-och-Dalbana: gör jag väl

SENASTE..
Film du hyrde:
typ nån från hemmakväll
Film du köpte: remember me
Låten du lyssnade på: california king bed med rihanna
Låten du hade på hjärnan: typ the lazy song
Film du tittade på: hahah bäst i sverige;)
Personen du tänkte på: jadu , ingen aning (a)


HAR DU NÅGONSIN:
Gråtit över en pojke:
ja
Gråtit över en flicka: kan man väl säga 
Ljugit för någon: vem har inte ?
Varit i slagsmål: Nej, inte vad jag vet ;)


ANTAL..
Gånger du varit kär:
för många
Gånger ditt hjärta brustit: har inte räcknat direkt :o
Hjärtan brustit på grund av dig: ta och fråga nån annan vetja :)
Tjejer du kysst: ingen ...
Gånger ditt namn varit med i tidningen: har väl hänt några gånger 
Ärr du har på kroppen: hihi , har inte direkt räcknat dom :s

SENASTE..
Bok du läste:
nån i skolan ;D
Personen du fick mail av: facebook-.-
Personen du fick brev av: jadu , fråga inte mig :o
Personen du fick sms av: emilia carlqvist<3
Gången hela din familj åt middag tillsammans: det va var väl nån gång innan totte åkte till spanien ;p
Saken du köpte: tröja , men fick armband


Vad har du gjort idag: haft gäster , datan , handlat osv
Var det kul: nja , bättre än att bara ligga och slöa
Hur tidigt stiger du upp: typ 10-12 , beror på när jag somande och i fall nån väcker mig -.-
Gillar du att slåss: varför skulle jag ?:$
Vad ska du göra idag: resten av dan , så typ datan och film :)
Vad är du allergisk mot: inget , tror jag :o
Var har du ont: magen :(
Kan du stå på händer: längesen jag gjorde det :o

Salt eller socker: Socker tror jag :o
Gillar du ketchup: JA!fast inte till pasta 
Är du glad nu: nja det är jag väl eller nåt ..
Var du glad igår: i går , kommer inte i håg :o
Känner du nån som jobbar på sjukhus: jarå , tror det :o
Vad dansar du till: om jag dansar är det väl musik ?:o
Stockholm är:
cooly ;) Göteborg är:
vet inte
Kan du sjunga: alla kan väl sjunga , men inte kan jag påstå att jag sjunger bra :o
Mer värt än guld: familjen och vänner (L)
Spaghetti eller makaroner: makaroner ofc <3<3<3<3<3<3<3
Ett land jag helst vill besöka: usa:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0