bara för jag har tråkigt

jag heter josefine eva alpvik

jag är för tillfället uttråkad

jag tycker inte om falska människor och folk som ljuger

jag är jättedålig på engelska

jag läser bloggar som jag gillar

jag gillar att spela handboll,rida och vara med vänner
jag sjunger när jag är med kompisar ;)

jag pratar ofta med vänner & familj

jag tycker om mina vänner , dom flesta iaf ;)

jag är beroende av facebook

jag har på mig kläder

jag dricker ingenting just nu

jag lyssnar på musik

jag blir arg på folk som drygar,playar och sånna saker

jag är rädd för insekter

jag kan inte visla :P


emilia.c kommer nog hit sen , får se vad vi hittar på :) puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0