Alla har väl fallit nån gång

hejsan alla fina och förlåt för jag inte bloggat på ett tag ;) men i fredags va jag med emilia.w,emilia.c och jolinn , vi drog till Ö&B och coop. sen va vi typ med simon och kristoffer ! på kvällen så sov jag och emilia.c över :) på lördagen så var vi på skolan och hade det för kul , sedan träffade vi simon,hampuz,krille,emilia.w och jolinn :P vid typ halv sex sen drog jag och emilia.c hem till henne för hon skulle typ gäster och jag va utelåst .. sen drog jag hem och vi drog till några i hallsberg :p kom hem för kanske nån/några timmar sen. iaf i morgon kanske jag och emilia.w ska va och kanske träffa alex och fredrik :) jaja , ha det bra!<3
pussss

Kommentarer
Postat av: Herpes <3

jossaaaan !

snackade med alex, och dom skulle spela match bakom adolfsbergsskolan och fredrik skulle kolla på den men alex sa att vi typ skulle ringa oså om vi skulle träffas.. eller så drar vi till adolfsbergsskolan o kollar ;) haha ring mig eller nåt ! <3333333



puuuuuuuuuussspårej ;)<333333

2011-10-02 @ 10:30:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0