jag gjorde det för dig och ingen annan

hejsan :) blev väckt tidigt i dag för som sagt åka till vårdcentralen. fick ta blodprov ,en annan sak och lite såna saker. skulle fått åkt till USÖ:s men slapp det , fick ta mer prover där så jag mådde as illa, blev helt yr , såg ingenting och svettades som en gris :o det va fan läskigt ! men iaf , fått bra tabletter nu som jag kommer ta 4 gånger per dag nu,kul osv! men kanske ska tillbaka dit på fredag eller nästa vecka. har inte fått träna handboll på jättelänge heller :(
ajaa , mår lite bättre nu även fast man kanske har öroninflamation :$
jaja nu ska jag fortsätta titta på tv och mysa med min underbara katt , pussar
weheartit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0