svar på frågestunden

1. Vilken skola börjar du på efter mariebergs skolan?
sv: adolfsbergsskolan såklart!
2. Varför är du så blyg?  
sv: har faktiskt ingen aning :o
3. Vem står dig närmst i din familj?
sv: min bror , tror jag.
4. Vad använder du för kamra?
sv: olympus e-420
5. Vem står dig närmst, emilia c eller emilia w?
sv: båda står mig lika nära!:)
6. Är din lossas pappa snäll?
sv: ja!
7. Är de här för mycket frågor?
sv: nejdå.
8.hur många gånger har du bråkat med emilia.c?
sv: jag ränkar ju inte precis?
9.hatar du nån just nu?
nej , inte direkt hatar
10.är du kär?
sv: ja :P
11.har du någon kille?
nej
12.gillar du emilia.c ?
klart jag gör!
13.gillar du emilia.w?
klart!
14.favorit färg?
sv: rosa och turkos
15.drömkille?
JUSTIN BIEBER!!
16.snyggaste killen du vet?
JUSTIN BIEBER!!
17.vad tycker du om folk som röker?
tycker det är onödigt att röka , speciellt om man är under 18.
18.favorit mat?
makaroner och kötbullar , pannkakor ;)
19.favorit godis?
choklad tror jag :)
20.favorit plagg?
ingen aning:s
21.favorit outfiten?
typ , ingen aning!
22.favorit djur?
katt och hund :)
23.favorit glass?
sv: gb gräddglass krossad choklad!
24.två bästavänner?
emilia wikström och emilia carlqvist, tror jag
25.hur många har du varit tillsammans med?
räknar inte direkt.
26.favorit låt?
vart jag mig i världen vänder , är en av många
27.gillar du att fixa naglarna?:)
älskart!
28.din bästavän?
kan inte välja en!
29.vilka bloggar läser du?
kolla länkarna , men läser många mer
30.favorit blogg?
har ingen speciell!
31.hur många besökare har du på bloggen?:)
sv: unika besökare är det från 20-40 och sidvisningar kan vara från 20-100 , kan vara mer eller mindre
32.Vem av killarna gillar du mest i klassen ?(snyggast) 
sv: snyggast är nog alexxxxxxxxxx
33.Vad gillar du inte med emilia.c ?
inget.
34.vad gillar du med emilia.c ?
allt!
35.Vad tycker du om jolinn ?
snäll,söt,bra på handboll osv :)
36.Beskriv din klädstil ?
kan inte direkt beskriva den , men sätter på mig det jag tycker är fint!
37.Vem är din idol o varför ?
har ingen speciell idol .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0