20 sanningar om mig själv

1.säger ofta va fast jag hörde vad personen sa
2.är höjdrädd
3.hatar att se andra människor ledsna , blir ledsen jag me dååå
4.är väldigt blyg , fast jag hatar det riktigt mycket
5.blir lätt åksjuk
6.har stora händer
7.är brunett
8.är ganska känslig
9.jag vill ha navelpiercing och medusa
10.älskar att få komplimanger
11.är sjukt pigg just nu
12.vill vara kär
13.hatar , verkligen hatar copycats
14.hatar även när folk ljuger,playar en massa osv
15.insåg nyss att jag aldrig kommer orka gå upp imorrn,eller rättare sagt idag
16.är allergisk mot bullshit ;)
17.vill byta klass/skola
18.handboll,vänner,ridning och familjen är mitt liv
19.är beroende av facebook
20.ska försöka sova nu , gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0